سریال مردگان متحرک The Walking Dead

چیزهایی که باید از سریال مردگان متحرک The Walking Dead یاد بگیریم

پس از یک جلسه بسته شده در هفته گذشته، "فصل پیاده روی" در فصل هشتم در قسمت 14 به بیرون و بیصدا تبدیل شد. بازماندگان این "جنگ تمام عیار" برای مقابله با ضررهای خود و برقراری آرامش با احساسات خود تلاش می کنند. با این حال، "هنوز هم به معنی چیزی است" زمان برای گنجاندن یک زامبی، لحظه ای مهم با هلیکوپتر مرموز و یک cliffhanger عجیب و غریب یافت.

Sole Survivor - در یک فریبکار به قتل عام خلبان، ما کشف کردیم که چگونه جادیس (پولانیان مکینتاش) جان سالم به در برد. Saviors او را از طریق دسته های زباله شکار می کند، و او به سرعت یک بدن یک رفیق افتاده را حرکت می دهد، خون خود را در خون و بازی می کند. او به فریادهای مردمش گوش می دهد وقتی که بی حرکت می ماند، منتظر وحشت می شود. بعدا Jadis را در یک اتاق خواب مخفی ببینیم. فضای بی نظیر و مینیمالیستی است، تازه از صفحات یک کاتالوگ IKEA. او یک چمدان را بسته بندی می کند، لاتین بیس بال را لوسیل می برد و به سمت کج زباله ها می رود و در آنجا Negan (Jeffrey Dean Morgan) در کانتینر حمل می شود. او اسلحه خود را به او تحویل می دهد و او را به سمت باز می کشد.

Agent Double - اگر شما در مورد Tara (Alanna Masterson) آلوده شدید نگران نباشید! یک روز پس از حمله نجات دهنده و او کاملا سالم است، که به دوایت احتیاج دارد تا او را با یک "فلش پاک" تیراندازی کند. داریل (نورمن ریدوس) هنوز خشمگین است که متحد احتمالی آنها را از سلاح های دشمن هشدار داده و می خواهند دوایت مرده تارا اذعان می کند که او در مسیر داریل نخواهد بود، اما پیشنهاد می کند که او از انتقادها به دلایل خودکشی انتقام بگیرد.

نامه کارل - در نهایت لحظه ای برای نفس کشیدن، میونن (Danai Gurira) به عنوان خوانده شده نامه کارل برای او نوشت. هنگامی که او را به ریک (اندرو لینکلن) ارائه می دهد برای خواندن، او نمی تواند خود را به نزدیک نزدیک کند. به نظر می رسد ریک حتی نامه خود را نیز نمی خواند. پس از از دست دادن فرزند خود، میشون تلاش می کند تا ریک را نزدیک نگه دارد: "شما در حال حرکت به حرکت از آن هستید. آندریا من را متوقف کرد، و حالا من قصد دارم شما را متوقف کنم. »اما ریک آماده است تا هنوز حرکت را متوقف نکند و قصد دارد در زندان های فراری زندانیان شکار کند. آلدن (Callan McAullife) نشان می دهد که مردان می توانند در یک نوار غواصی نزدیک به متوقف شدن به زخمی شدن خود ادامه دهند. او از ریک خواسته است تا بیشتر از او کشته شود، زیرا برخی ممکن است مایل به بازگشت باشند. اما ریک به نظر می رسد بیش از حد مشتاق در ترک بازماندگان.

جستجو برای هنری - مورگان (Lennie جیمز) نیز برای خون نجات دهنده است، و کارول (Melissa McBride) با او به نظارت بر رفتار ناخوشایند او پیوست. با این حال، دو نفر به سرعت Henry را دنبال می کنند، پیدا کردن برش ها کاهش یافته و سپس یک واکر با کارکنان پسر پرتاب می شود. اما مورگان پس از دیدن ترس از هنری با گلویش باز پاره شده، کمک می کند تا به دنبال کودک بیفتد. کارول از او میخواهد به جای فرار از جستجوی خود کمک کند: "من سعی کردم که اجرا کنم و شما را پیدا کردم. شما می دانستید که می توانم دوباره برگردم و شما هم می توانید این کار را انجام دهید. »اما مورگان معتقد است که پسر در حال حاضر مرده است و به سمت یک گاو زامبی می رود تا برخی از سیستم هایش را از بین ببرد.

هلیکوپتر فرار - نه عذر می خواهم به Jadis برای از دست دادن مردم خود، اشاره کرد که او هیچ ربطی به آن ندارد. او با چرخش لوسیل به سمت چهره او را خاموش می کند و برای رسیدن چیزی که او را می کشاند، او را زخمی می کند: یک زامبی، به صورت زنده سوزانده شده و به سبد خرید رسیده است. اما هنگامی که برگشت او برگشت، نگن توانست خودش را به کیسه جادیس بکشاند و اسلحه اش را سرقت کند. او همچنین از کیسه ای از یک مجموعه از عکس ها نگهداری می کند که Jadis را از حمله به او باز می دارد. پولاروئیدها تنها یادآوری دوستانش که از دست داده اند. این تبه کار تلاش دیگری برای ارتباط با جدیس می کند، اما یک تایمر برای تلفن های موبایل و جادیس به عنوان یک رویکرد هلیکوپتر به آسمان نگاه می کند. او با اتهام به Negan، با او مبارزه با شعله ور شدن که به پایان می رسد خاموش شدن در گودال در طول مبارزه است. همانطور که هلی کوپتر گوشه ای را می کشد برای پیدا کردن شعله های دیگر، فریاد می زند: "من اینجا هستم!" اما تلاش های او بیهوده است، زیرا هلی کوپتر قبل از پرچم آن پرواز می کند. تماشاگران باید منتظر بمانند تا ببینند که چه کسی پرواز هواپیما را انجام داده است، اما واضح است که جدیس می داند که بیشتر از آن چه را که در اختیار دارد.

مردان مخرب - مورگان در سراسر ریک می شکند و این دو تلاش خود را برای شکار ناجیان متحد می کنند. زودتر آنها علائم فراریان را در یک گاراژ محروم کشف می کنند، آنها توسط یک مهاجم ناخودآگاه از بین می روند. آنها بیدار در داخل گره خورده اند، گوش دادن به ناجیان استدلال می کنند که آیا آنها باید به پناهگاه بازگردند یا با Hilltop متحد شوند. جاراد (جاشوا میکل)، ناجی طولانی مو، که فصل گذشته بنجامین را کشت، این نمایش را هدایت می کند. او پیشنهاد می کند که کسانی که زخمی شده اند و ریک را به سیمون تحویل می دهند. اما ریک اشاره می کند که Hilltop به مردان خوشامد می گوید که ریک و مورگان در حال جدا شدن هستند. آنها زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارند، زیرا گله زامبی به سمت ساختمان هدایت می شود. مردان نسبت به آنچه انجام می دهند تقسیم می شوند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...