سریال بازی تاج و تخت فصل هشتم بهترین درام سال؟

سریال بازی تاج و تخت میخواهد بهترین سریال درام جایزه امی باشد

آیا می توانید "Game of Thrones" تخت Emmy را برگردانید؟ سری HBO در رول امی قرار گرفت و دو جایزه بهترین سریال درام را به دست آورد که در آن برای تبدیل شدن به یک سری بهترین بازی های برتر سال قبل پیش از آنکه چرخه سال گذشته را از بین برد. این افتخار را برای "داستان نابینایان" به دست آورد، اما تلاش برای بازگرداندن آنچه که در گذشته بود، از لحاظ تاریخی برای چمپ های گذشته آسان نیست.

تنها سه نفر از بهترین برندگان سریال درام، جوایز غیرمستقیم را به دست آورده اند. "The Sopranos" در نهایت موفق به کسب بهترین سریال درامد در سال 2004 برای فصل پنجم شد و سپس Emmy را برای فصل گذشته خود در سال 2007 در سال 2007 به ثمر رساند. "طبقه بالا، طبقه پایین" در سال 1974 و 1975 دو بار مستقیما در سال 1974 و 1975 درگذشت و سومین Emmy را به دست آورد در سال 1977. "LA قانون "افتخار بزرگ برای فصل اول خود را در سال 1987 دریافت کرد، در سال آینده به" thirtysomething "از دست داد و سپس در سه بازی متوالی برنده شد.

دیگر 13 سری بهترین سریالهای درام سریال - از جمله دو بار برنده "Game of Thrones" و چهار بار افتخار "Blues Hill Street"، "The West Wing" و "Men Mad" - Emmys به طور پیوسته برنده شدند. این عادت با عادت Emmys که در لیست علاقه مندی ها قرار می گیرد و بارها و بارها از همان نام تا زمانی که به طور ناگهانی از آن مریض شده و یا یک اسباب بازی جدید را برای بازی در سال آینده یا بیشتر پیدا کرده است، مکررا چک کنید. هنگامی که Emmys شما را دوست دارد، آنها شما را سخت دوست دارند، و سپس آنها را مانند یک عادت بد می افتد.

در مورد "Game of Thrones" در سال گذشته واجد شرایط نبود، بنابراین ممکن است Emmys در واقع هنوز بیش از آن نباشد و می تواند الگوی مشابهی را مانند "Ups، Downstairs" دنبال کند. اما ما می دانیم Emmys برای " داستان خنده دار "به طرز وحشیانه ای، با دادن هشت جایزه - و جوایز بیشتری در یک سال از" Game of Thrones "در شش سال دریافت کرده است. این یک پیروزی سیاسی بود که برای نمایش دراماتیک و با جریانهای #MeToo و #TimesUp فعلی انجام می شود، که "نمایش دستیار" را بیش از یک نمایش است که مدت ها از نقاشی زنان و خشونت جنسی علیه آنها انتقاد کرده است.

"Game of Thrones" در حال حاضر دومین شانس اولیه ما در پشت "داستان نابینایان" است. ممکن است یک شوت بهتر از آنکه تاج را برای فصل نهایی آن در سال آینده در سال آینده به دست آورد، "The Sopranos" این است که اگر Emmys تا به حال به طور کامل حرکت نمی کند.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...