بیوگرافی میترا حجار و همسرش

بیوگرافی میترا حجار و همسرش و پسرش

بیوگرافی میترا حجار و همسرش سینا حجازی و پسرش کسری حجازی

میترا حجاز بازیگر زن ایرانی خوش اخلاق و کم حاشیه سینما و تلویزیون که با بازی در سریال پلیس جوان به شهرت و محوبیت رسید و توانست جایگاه خودش را به عنوان یک بازیگر خوب و توانا در عرضه بازیگری سینا و تلویزون ایران تثبیت کند ، پنجشنبه 96/12/03 ساعت 23 مهمان قسمت بیست و نهم از فصل سوم برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه ، متحیر کننده و عالی

مهران مدیری کارگردان مطرح و خوش اخلاق کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن میترا حجار بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه دورهمی مهران مدیری را داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری و قسمت بیست و هشم از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور میترا حجاز بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزیون چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی میترا حجار می توانید عکس های اینستاگرام میترا حجار را که از صفحه اینستاگرام میترا حجاز بازیگر زن ایرانی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی میترا حجار

عکس و بیوگرافی میترا حجار و همسرس سینا حجازی خواننده

بیوگرافی میترا حجاز و همسرش سینا حجازی

میترا حجار متولد چهارده بهمن ماه هزار و سیصد و پنجاه و شش در شهر مشهد بازیگر زن ایرانی سینما ، تلویزیون و تئاتر در رشته کارگردانی از دانشگاه آمریکا فارغ التحصیل شده است . میترا حجازی با بازی در فیلم غریبانه در سال 76 وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن شروع به کار با کارگردان های بزرگ سینمای ایران کرد . میترا حجار اولین کارش را در تلویزیون با بازی در سریال پلیس جوان شروع کرد . میترا حجاز مدتی در فرانسه و آمریکا زندگی کرد و مجدد به ایران بازگشت و در یک مصاحبه پس از بازگشتش به ایران گفت : فکر نمی کردم سطح فیلم ها در اینفدر پایین باشند . از سریال های میترا حجار میتوان #سریال پلیس جوان #سریال باغ بلور #سریال گمشده #سریال سرزمین کهن (سرزمین مادری) و از فیلم های میترا حجار #فیلم دعوتنامه #فیلم یادم تورا فراموش #فیلم نرگس مست #فیلم این زن حقش را می خواهد #فیلم 360 درجه #فیلم خداحافظی طولانی #فیلم آتش بس 2 #فیلم خط ویژه #فیلم لاله #فیلم دلتنگی های عاشقانه #فیلم خاکستر و برف #فیلم نارنجی پوش #فیلم من هسرش هستم #فیلم خاک و آتش #فیلم آناهیتا #فیلم شکارچی اشاره مرد .

بیوگرافی میترا حجار

زندگی شخصی میترا حجار

میترا حجار در مشهد دنیا آمده و یک خواهر بنام مریم حجار و یک برادر بنام مجتبی حجار دارد . در دبیرستان ریاضی فیریک خواند اما برای ادامه نحصیل در رشته کارگردانی به کشور آمریما سفر کرد . خبر بازی کردن میترا حجار در یک فیلم آمریکایی زمانی که مشغول به تحصیل بود باعث شد تا وزارت ارشاد به این موضوع واکنش هایی داشته باشد ، حتی زمزمه هایی مبنی بر ممنوع الکار شدن میترا حجاز در فضای مجازی پیچیده شد . میترا حجار با سینا حجازی خواننده پاپ ایرانی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج میترا حجار و همسرش سینا حجازی یک فرزند پسر بنام کسری حجازی است . میترا حجار علاوه بر بازی کار ترجمه هم انجام می دهد و سفیر محیط زیست نیز می باشد و چندی پیش در مترو شهر تهران حاضر شد و از مردم خواست تا می توانند با وسایل عمومی رفت  و آمد کنند .

بیوگرافی میترا حجار


گفتگو و مصاحبه با میترا حجار
سفر به آمریکا برای تحصیل

به گزارش پارس توریسم ،میترا حجار درابتدای این مصاحبه به این نکته اشاره کرده که از سالهای قبل به این نتیجه رسیده که اگر قرار است بازیگری را ادامه دهد در ادامه تجربه اندوزی هایش ،این بار باید درفضای آکادمیک چیزهای تازه ای باید یاد بگیرد .

وی درادامه گفته :وقتی پرس جو کردم دیدم کالجهای آمریکا بهترین جا برای تحصیل است .بنابراین رفتم وبرای پر کردن همان کمبودهای زندگی شخصی ،چند سال ماندم .هیچ وقت به کسی نگفتم به ایران باز نمی گردم .کما اینکه الان هم که اینجا هستم از آینده ام خبر ندارم . ممکن است هوس یاد گیری زبان اسپانیایی به سرم بزند و این بار راه بیافتم و بروم آمریکای لاتین .فرق ما با درختها همین است دیگرو…ریشه ای نداریم که ثابت وساکن نگه مان دارد .
تصمیمی نداشتم که بروم درهالیوود

میترا حجار در بخشهای دیگری از این مصاحبه گفته :من سه سال در فرانسه زندگی می کردم اما دائما به ایران رفت وآمد داشتم وارتباطم با سینما قطع نبود . همان سالها در فیلمهای قاسم جعفری ،رفیع پیتز ،رحمان رضایی و…. بازی کردم اما در مدت سه سال ونیمی که در آمریکا بودم هیچ ارتباطی با سینمای ایران نداشتم . اصلا هم تصمیمی نداشتم که بروم هالیوود بازی کنم .جالب است آنجا اتفاقی امیر نادری را دیدم .اولین بار که همدیگررا دیدیم به من گفت امیدوارم که نیامده باشی آمریکا که شهره آغداشلو بشوی !ومن کلی خندیدم وگفتم واقعا برای بازیگری نیامده ام .

درهالیوود نسبت به همدیگرخیلی بی رحمند

میترا حجار درادامه گفته :به هر حال گاهی فکر می کنم دغدغه من با دغدغه خیلی از بازیگران خوب و بزرگ جهان فرق دارد(درباره همکاران درایران حرف نمی زنم چون نمی خواهم سوئ تفاهمی ایجاد شود )در هالیوود بازیگران برای تصاحب یک نقش حاضرند همدیگررا ترور کنند و نسبت به همدیگر خیلی بی رحم اند . من هیچ وقت اینجور آدمی نبوده ام .وقتی می بینم یکی از همکارانم از نقشی که قرار است من بازی کنم خوشش آمده ؛بااشتیاق حاضرم از پروژه کناره گیری و میدان را برای او خالی کنم . من به قضا وقدر اعتقاددارم وبااین اعتقاد بزرگ شده ام .
سطح فیلمها خیلی نزول پیدا کرده

میترا حجار در بخش دیگری از مصاحبه خود با ماهنامه فیلم گفته :چیزی که من دراین مدت متوجه اش شده ام این است که سطح فیلمها نسبت به زمانی که من از این جا رفتم خیلی نزول پیدا کرده .شش هفت سال پیش نقشهای خیلی بهتری به من پیشنهاد می شد . اما دراین یکی دوسال اخیر یک خروار فیلمنامه بد و نقشهای الکی خوانده ام .

بیوگرافی میترا حجار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...