دانلود کامل سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص با داستان و تصاویر بازیگران سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص

درباره سریال تلویزیونی شرایط خاص

وحید امیرخانی امسال ، سال پرکاری داشت . از فیلم بلندش بنام شاه کش که با بازی مهناز افشار و هادی حجازی فرد تا ساخت یک سریال جدید کمدی که به عنوان اولین کارش در حوزه سریال سازی آن هم در تلویزیون بود را باید نام ببریم . سریال شرایط خاص به نویسندگی حسین تراب نژاد با کارگردانی وحید امیرخانی ( به عنوان اولین کارش در تلویزیون) و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی پس از صدور پروانه ساخت این سریال و انتخاب عوامل پشت دوربین سریال ، بازیگران شرایط خاص و انتخاب لوکیشن های محل تصویربرداری این سریال که در سکوت خبری انجام شده یود ، در هفته آتی با حضور تمام عوامل مجموعه شرایط خاص کلید می خورد .

این سریال اولین کار تلویزیونی وحید امیرخانی می باشد و باتوجه به اینکه وحید امیرخانی در سینما با دو فیلم درمدت معلوم که فروش خوبی داشت و مورد استقبال قرار گرفت و فیلم دیگرش بنام شاه کش که به زودی اکران خواهد شد ، سریال جدید وحید امیرخانی هم پیش بینی می شود با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو شود . به زودی لینک دانلود سریال جدید شرایط خاص با عنوان دانلود سریال ایرانی شرایط خاص در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی شرایط خاص

کامبیز دیرباز ، بهرام افشاری ، پروانه معصومی ، نادر سلیمانی ، شهره سلطانی ، کاظم سیاحی ، مریم سعادت هستند .

داستان سریال تلویزیونی شرایط خاص

داستان سریال شرایط خاص مضمونی کمدی و اجتماعی دارد که در بستر جامعه امروز اتفاق می افتد و نگاه کوتاهی هم به دفاع مقدس می اندازد . کلاف های رنگی ، شرایط خاص شد . تهیه کننده سریال کلاف های رنگی از تغییر نام این سریال خبر داد و گفت : نام این سریال به شرایط خاص تغییر نام داده و هم اکنون در لوکیشن های مختلف در تهران و اطراف آن در حال تصویربرداری است .

اخبار جدید سریال تلویزیونی شرایط خاص

پیش تولید سریال ایرانی شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی در سکوت خبری انجام شد و سریال در هفته آینده کلید میخورد .

تهیه کننده : سید مرتضی فاطمی

نویسنده : حسین تراب نژاد

دانلود سریال شرایط خاص

لینک دانلود سریال شرایط خاص پس از تولید سریال تلویزیونی شرایط خاص در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...