آدام رپون به "Dancing with the Stars" نمی آید

پاسخ آدام رپیون به شایعات حضورش در برنامه رقص با ستارگان

آیا آدم رپون "Dancing with the Stars" را انجام می دهد؟ این اسکیت باز رقصنده است که در حال حاضر لب های خود را حفظ می کند.

"من فکر می کنم که، مانند، مانند آن، مانند، umm، آمریکا و مانند آن،" مدال برنز المپیک گفت: "سرگرمی امشب" زمانی که خواسته، با درخواست خانم جنوب کارولینای Caitlin Upton پاسخ بدنام در خانم نوجوان ایالات متحده آمریکا 2007 برگزاری. (این به این معنی است که او کاملا آن را انجام می دهد، درست است؟)

یکی از ستاره های برفی بازی های المپیک زمستانی، Rippon به نظر می رسد یک کاندیدای ایده آل برای رسیدن به چوب جنگلی برای فصل آینده "رقص" همه ورزشکاران. (به علاوه، BFF او Mirai Nagasu برای یک نقطه در حال پیشرو است.) رپون بهترین زندگی خود را در بعد از پیروزی المپیک زندگی کرده است، همه چیز را از حضور در جایزه اسکار برای پذیرش جایزه قابل رویت از کمپین حقوق بشر گذرانده است.

حداقل، او قطعا برای پیوستن به نمایش باز است. Rippon به "ET" گفت: "من فکر می کنم این فرصت خوبی خواهد بود و واقعا سرگرم کننده خواهد بود." واقعا سرگرم کننده خواهد بود. من همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه رقص، زیرا من فقط یک اثر انفرادی بوده ام، مانند نمایش یک مرد. "

مسائل پیچیده این واقعیت است که Rippon متعهد به "ستاره در یخ" است، که تاریخ تور آن همگام با فصل "رقص" کوتاه شده است. اما شمار زیادی از افراد مشهور، "برنامه های رقص" را در گذشته با برنامه های بسته بندی شده که در طول هفته در سراسر کشور و جهان آنها را می گیرند انجام می دهند (Bindi Irwin و Derek Hough در میان نمایش ها به استرالیا رفتند).

Rippon اذعان کرد: "این یک برنامه دیوانه خواهد بود." "مانند، تاریخ همه در جریان" ستاره ی یخ "اتفاق می افتد، بنابراین سفر بسیار زیادی خواهد بود."

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...