بیوگرافی محسن کیایی و همسرش + عکس

بیوگرافی محسن کیایی و همسرش سهبلا امیرحسینی

بیوگرافی محسن کیایی و همسرش + عکس های اینستاگرام محسن کیایی بازیگر

محسن کیایی بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون به همراه برادرش

مصطفی کیایی نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده سینما که توانسته است با ساخت فیلم های جوان پسند و پرطرفدار مخاطبات زیادی را به سینماها بکشاند و اکثر فیلم هایش فروش بالایی داشته و همین کیفیت فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان مطرح را تضمیمن کند ، جمعه 96/11/20 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و عالی مهران مدیری کارگردان مطرح و توانای کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن محسن کیایی و مصطفی کیایی در برنامه دورهمی مهران مدیری را داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور این بازیگر مرد ایرانی سینما و تلویزیون چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی محسن کیایی می توانید عکسهای اینستاگرام محسن کیایی را که از صفحه اینستاگرام محسن کیایی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی محسن کیایی و همسرش + عکس های اینستاگرام محسن کیایی بازیگر

بیوگرافی محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی متولد 1360 در شهر تهران نویسنده ، کارگردان و بازیگر مرد ایرانی است . محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان مطرح سینما است . محسن کیایی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است . محسن کیایی با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده است . محسن کیایی و همسرش سهیلا امیرحسینی هنوز فرزندی ندارند و محسن کیایی در یک مصاحبه کوتاه گفته بود که هنوز زوده بچه دار بشوند و در آینده به این موضوع فکر می کنیم . محسن کیایی امسال یکی از تلخ ترین اتفاق های زندگی شان رخ داد و مادرش را در 15 دی ماه 1396 از دست داد .

از فیلم های محسن کیایی که در آنها بازی کرده میتوان : #فیلم جشن دلتنگی #فیلم چهارراه استانبول #فیلم لونه زنبور #فیلم خیابان دیوار #فیلم استیگمات #فیلم ایستگاه اتمسفر #فیلم سد معبر #فیلم یک روز بخصوص #فیلم نقطه کور #فیلم بارکد #فیلم عصر یخبندان #فیلم خط ویژه #فیلم ضد گلوله #فیلم بعد از ظهر سگی و از سریال های محسن کیایی که در آنها بازی کرده میتوان : #سریال راه در رو #سریال پرده‌نشین #سریال مهمانان ویژه #سریال سر به راه #سریال کشیک قلب را نام برد .

بیوگرافی محسن کیایی

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...